Regulamin

Regulamin Sklepu dla kolekcjonerów CK CZARNY

Postanowienia ogólne

 

  1. Regulamin określa zasady działania Internetowego Sklepu dla kolekcjonerów CK CZARNY działającego pod adresem www.ckczarny.pl
  2. Prowadzę sprzedaż produktu fabrycznie nowego, wolnego od wad fizycznych i prawnych.
  3. Kupujący zobowiązany jest do podania numeru telefonu kontaktowego pod którym będzie możliwe potwierdzenie zamówienia.
  4. Zamówienia drogą elektroniczną można składać 24 godziny na dobę przez cały rok.
  5. Każde zamówienie jest potwierdzane przez firme CK CZARNY
  6. Sprzedaż prowadzona jest tylko na terenie Polski. Warunki sprzedaży i wysyłki towaru za granicę są uzgadniane indywidualnie z Klientem.
  7. Informuję że zgodnie z rozporządzeniem Ministra finansów ustawodawca nadaje zwolnienie z obowiązku rejestrowania na kasie fiskalnej sprzedaży i dostaw w systemie wysyłkowym przedsiębiorcom, którzy prowadzą sprzedaż wyłącznie drogą wysyłkową a zapłata jest w całości przekazywana na konto bankowe sprzedawcy.W związku z tym nie wydaje paragonów fiskalnych odbiorcom detalicznym ponieważ dowód sprzedaży i zapłaty figuruje na koncie kupującego oraz sprzedawcy i jest dostępny Urzędom Kontroli Skarbowej. Na żądanie przy zakupach hurtowych wystawiam dokument sprzedaży – dowód zakupu .
  8. Przy zamówieniach nietypowych wymagane jest 50% przedpłaty na konto firmy CK CZARNY
  9. Termin dostawy zamówionych towarów wynosi od 48 godzin do 30 dni, o ile podczas potwierdzania zamówienia nie nastąpiły inne uzgodnienia pomiędzy sklepem a Kupującym.
  • Termin dostawy zamówionych towarów biegnie od momentu zaksięgowania wpłaty na koncie lub od następnego dnia roboczego w przypadku płatności przy odbiorze (pobrania) i oznacza, że w zadeklarowanym terminie towar zostanie wysłany do Klienta. Termin wysyłki podany jest w dniach roboczych.
  1. Zamówione towary są dostarczane do klienta poprzez przedstawiciela firmy Poczta Polska.
  • Termin dostarczenia przesyłki przez Poczte Polska do 5 dni roboczych.
  • Przesyłki dostarczane są od poniedziałku do piątku.
  1. Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych przesyłki należy zgłaszać pracownikowi Poczty Polskiej w momencie jej odbioru. Warunkiem przyjęcia tego typu reklamacji jest przesłanie protokołu szkody sporządzonego przez pracownika Poczty Polskiej. Sprawdzenie stanu przesyłki przy odbiorze jest niezbędnym warunkiem uwzględnienia ewentualnych roszczeń Klienta z tytułu uszkodzenia przesyłki w transporcie.
  2. W przypadku towarów wadliwych, uszkodzonych fabrycznie bądz niekompletnych, gwarantuje ich wymianę na towar wolny od wad.
  3. W ciagu 7 dni od otrzymania przesyłki Klient może odstąpić od umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny. W takim przypadku zwrócę wszystkie otrzymane od Kupującego płatności;
  4. Klient ponosi bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy;
  • Za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

Aby odstapić od zawartej umowy, należy złożyć stosowne oświadczenie, pisząc na adres e-mail: sklep@ckczarny.pl
Kupujący może skorzystać ze wzoru odstąpienia od umowy, podanego poniżej.

FORMULARZ ODSTĄPIENIA OD UMOWY
(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)

Ja ………………………………………………………………..niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następującej/ych rzeczy………………………………………………………………………
………………………………………………………………………………………….
Data zawarcia umowy to…………………………………… data odbioru……………………..

Imię i nazwisko…………………………………………………………..
Adres………………………………………………………………………..
Data…………………………………………………………………………

 

REGULAMIN PROMOCJI

Zasady promocji w sklepie CK CZARNY online.

ZASADY PROMOCJI

  1. Każdemu Uczestnikowi promocji, zostaną wysłane produkty objęte promocją lub zostaną naliczone stosowne rabaty przy zakupach w sklepie.
  2. Przydzielone rabaty nie są przydzielane trwale i nie kumulują się.

UCZESTNICTWO W PROMOCJI

  1. Warunkiem wzięcia udziału w promocji jest:
    – dokonanie transakcji bezgotówkowej na warunkach określonych w Regulaminie sklepu.
  2. Uczestnikiem promocji nie mogą być podmioty gospodarcze.

 

TRYB SKŁADANIA I ROZPATRYWANIA REKLAMACJI

  1. Każdemu Uczestnikowi promocji przysługuje prawo wniesienia reklamacji w zakresie niezgodności przeprowadzenia Promocji z niniejszym Regulaminem, która powinna być złożona w jeden z następujących sposobów:
    – telefonicznie – na numery infolinii sklepu 48 793 550 555
    – za pomocą poczty elektronicznej: sklep@ckczarny.pl
  2. Reklamacja powinna zawierać dokładne dane personalne Uczestnika promocji oraz powód reklamacji.
  3. Sklep ma 7 dni na ustosunkowanie się do reklamacji.