Regulamin
Regulamin Sklepu dla kolekcjonerów i muzeów CK CZARNY
Postanowienia ogólne
- Regulamin określa zasady działania Internetowego Sklepu dla kolekcjonerów i muzeów CK CZARNY działającego pod adresem www.ckczarny.pl
- Prowadzę sprzedaż produktu fabrycznie nowego, wolnego od wad fizycznych i prawnych.
- Kupujący zobowiązany jest do podania numeru telefonu kontaktowego pod którym będzie możliwe potwierdzenie zamówienia.
- Zamówienia drogą elektroniczną można składać 24 godziny na dobę przez cały rok.
- Każde zamówienie jest potwierdzane przez firme CK CZARNY
- Sprzedaż prowadzona jest tylko na terenie Polski. Warunki sprzedaży i wysyłki towaru za granicę są uzgadniane indywidualnie z Klientem.
- Informuję że zgodnie z rozporządzeniem Ministra finansów ustawodawca nadaje zwolnienie z obowiązku rejestrowania na kasie fiskalnej sprzedaży i dostaw w systemie wysyłkowym przedsiębiorcom, którzy prowadzą sprzedaż wyłącznie drogą wysyłkową a zapłata jest w całości przekazywana na konto bankowe sprzedawcy.W związku z tym nie wydaje paragonów fiskalnych odbiorcom detalicznym ponieważ dowód sprzedaży i zapłaty figuruje na koncie kupującego oraz sprzedawcy i jest dostępny Urzędom Kontroli Skarbowej. Na żądanie przy zakupach detalicznych i hurtowych wystawiam dokument sprzedaży – dowód zakupu .
- Przy zamówieniach nietypowych wymagane jest 50% przedpłaty na konto firmy CK CZARNY
- Termin dostawy zamówionych towarów wynosi od 48 godzin do 30 dni, o ile podczas potwierdzania zamówienia nie nastąpiły inne uzgodnienia pomiędzy sklepem a Kupującym.
- Termin dostawy zamówionych towarów biegnie od momentu zaksięgowania wpłaty na koncie lub od następnego dnia roboczego i oznacza, że w zadeklarowanym terminie towar zostanie wysłany do Klienta. Termin wysyłki podany jest w dniach roboczych.
- PRZY ZAKUPIE TOWARU UDZIELANE JEST PEŁNOMOCNICTWO KUPUJĄCEGO DO ZAWARCIA W JEGO IMIENIU UMOWY O DOSTARCZENIE TOWARU. Zamówione towary są dostarczane do klienta poprzez przedstawiciela firmy Poczta Polska.
- Termin dostarczenia przesyłki przez Poczta Polska do 5 dni roboczych.
- Przesyłki dostarczane są od poniedziałku do piątku.
- Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych przesyłki należy zgłaszać pracownikowi Poczty Polskiej w momencie jej odbioru. Warunkiem przyjęcia tego typu reklamacji jest przesłanie protokołu szkody sporządzonego przez pracownika Poczty Polskiej. Sprawdzenie stanu przesyłki przy odbiorze jest niezbędnym warunkiem uwzględnienia ewentualnych roszczeń Klienta z tytułu uszkodzenia przesyłki w transporcie.
- W przypadku towarów wadliwych, uszkodzonych fabrycznie bądź niekompletnych, gwarantuje ich wymianę na towar wolny od wad.
- W ciągu 5 dni od otrzymania przesyłki Klient może odstąpić od umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny. W takim przypadku zwrócę wszystkie otrzymane od Kupującego płatności.
- Klient ponosi bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy;
- Za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
Aby odstąpić od zawartej umowy, należy złożyć stosowne oświadczenie, pisząc na adres e-mail: sklep@ckczarny.pl
Kupujący może skorzystać ze wzoru odstąpienia od umowy, podanego poniżej.
FORMULARZ ODSTĄPIENIA OD UMOWY
(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)
Ja ………………………………………………………………..niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy kupna następującej/ych rzeczy………………………………………………………………………
………………………………………………………………………………………….
Data zawarcia umowy to…………………………………… data odbioru……………………..
Imię i nazwisko…………………………………………………………..
Adres………………………………………………………………………..
Data…………………………………………………………………………
REGULAMIN PROMOCJI
Zasady promocji w sklepie CK CZARNY online.
ZASADY PROMOCJI
- Każdemu Uczestnikowi promocji, zostaną wysłane produkty objęte promocją lub zostaną naliczone stosowne rabaty przy zakupach w sklepie.
- Przydzielone rabaty nie są przydzielane trwale i nie kumulują się.
UCZESTNICTWO W PROMOCJI
- Warunkiem wzięcia udziału w promocji jest:
– dokonanie transakcji bezgotówkowej na warunkach określonych w Regulaminie sklepu. - Uczestnikiem promocji nie mogą być podmioty gospodarcze.
TRYB SKŁADANIA I ROZPATRYWANIA REKLAMACJI
- Każdemu Uczestnikowi promocji przysługuje prawo wniesienia reklamacji w zakresie niezgodności przeprowadzenia Promocji z niniejszym Regulaminem, która powinna być złożona w jeden z następujących sposobów:
– telefonicznie – na numery infolinii sklepu + 48 793 550 555
– za pomocą poczty elektronicznej: sklep@ckczarny.pl - Reklamacja powinna zawierać dokładne dane personalne Uczestnika promocji oraz powód reklamacji.
- Sklep ma 5 dni na ustosunkowanie się do reklamacji.